måndag 21 maj 2012

En spjälsäng med fina barntextilier från Lundmyr och Klippan yllefabrik

Det bästa som finns är nöjda kunder :-) Idag fick vi följande mejl från en kund som inrett spjälsängen med barntextilier från oss.

Hej Barntyger,

Jag vill bara visa hur fint det blev med varorna jag köpte från er i vintras. Min dotter älskar figurerna på kudden och mobilen vill hon leka lite med varje kväll. Nu längtar jag efter att få inreda ett eget rum till "lillan", då lovar jag att beställa igen.

Kramar från en nöjd kund



Tyvärr har bäddset Cuties utgått från Lundmyr of Sweden men vi har många andra fina bäddset i butiken. Det svart/vita spjälskyddet har praktiska förvaringsfickor för nappar, pyjamas och annat smått och gott. I fickan sitter en liten kaninskallra, allt från Lundmyr. Den handfiltade mobilen är från Klippan yllefabrik och även filten Funnymals i bomullschenille kommer därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar